Marketing Rekrutacyjny by Grow

Marketing Rekrutacyjny by Grow

Usługa wspierająca procesy employer brandingowe, której głównym zadaniem jest:

  • zapewnienie lepszej ekspozycji Twojej marki pracodawcy w sieci,
  • pozycjonowanie ofert pracy przy wykorzystaniu digital marketingu,
  • szybsze (i atrakcyjniejsze!) dotarcie do pożądanej grupy docelowej,

Poznaj marketing rekrutacyjny

Agencja Grow

Marketing Rekrutacyjny by Grow to rozwiązanie przynoszące efekty w bardzo krótkim czasie przy relatywnie niewielkim budżecie

Jest to rozwiązanie najlepsze dla firm, które m.in.:

  • mają stałe wyzwania rekrutacyjne wynikające z dużego tempa rozwoju biznesu, ekspansji, fuzji, wejścia na nowe rynki lub wysokiego poziomu rotacji,
  • nie mają pełnej autonomii (jako część globalnych korporacji) w korzystaniu z aktualnie dostępnych na polskim rynku narzędzi rekrutacyjnych, tj. lokalne kanały social media, dedykowane strony karierowe, profile pracodawców, spersonalizowany content czy kreacje rekrutacyjne,
  • zamierzają zoptymalizować aktualnie realizowane działania w ramach strategii marketingu rekrutacyjnego (drogie i nieefektywne kampanie, niska jakość aplikacji, niezadowalające statystyki, brak automatyzacji np. ATS),
  • chcą dokonać audytu aktualnie prowadzonych akcji (EB Performance) w zestawieniu z bezpośrednią konkurencją rekrutacyjną (m.in. SWOT),
  • myślą o stworzeniu długofalowego harmonogramu działań performance’owych i contentowych

Zobacz opcje współpracy

Opcje współpracy

Opcje współpracy

WARIANT I
Wdrożenie i obsługa kampanii PPC
Inwestycja od 8900 zł netto*
Opcja gwarantująca zwiększenie widoczności Twoich ofert pracy oraz dotarcie do odpowiednich kandydatów dzięki płatnym działaniom reklamowym.
  • Rekrutacyjny Landing Page Zobacz przykład
    • zgodność z brandbookiem Twojej firmy (identyfikacja wizualna)
    • redakcja treści – contentu EB (copywriting, ton of voice, oferta pracy, obietnica marki, kreacje, zdjęcia)
    • dostosowanie formularza zgłoszeniowego do charakteru procesu rekrutacyjnego,
    • możliwość błyskawicznego aplikowania dzięki prezentacji oferty na jednej, dedykowanej Twojej organizacji domenie
    • spięcie z narzędziem analitycznym mierzącym konwersję działań rekrutacyjnych
  • Facebook Ads
    • reklamy dynamiczne/karuzelowe
    • remarketing
  • Google Ads
    • reklamy tekstowe
    • reklamy display
  • LinkedIn Ads
    • reklamy display
    • reklamy konwersacyjne
    • reklamy w wiadomościach
WARIANT II
Audyt działań rekrutacyjnych & warsztaty & wdrożenie i obsługa kampanii PPC
Inwestycja od 14900 zł netto**
Propozycja dla firm, które chcą kompleksowo i strategicznie zaplanować działania z zakresu marketingu rekrutacyjnego
  • Audyt aktualnej komunikacji rekrutacyjnej Twojej marki w porównaniu z bezpośrednią konkurencją rekrutacyjną (podsumowany w obszernym raporcie)
  • Warsztaty składające się z
    • opracowania USP i EVP firmy
    • zdefiniowania persony kandydatów
    • wyznaczenia kanałów oraz formy komunikacji
    • estymacji budżetów na działania promocyjne
    • przygotowanie harmonogramu działań performance’owych i contentowych
  • Rekrutacyjny Landing Page Zobacz przykład
    • zgodność z brandbookiem Twojej firmy (identyfikacja wizualna)
    • redakcja treści – contentu EB (copywriting, ton of voice, oferta pracy, obietnica marki, kreacje, zdjęcia)
    • dostosowanie formularza zgłoszeniowego do charakteru procesu rekrutacyjnego,
    • możliwość błyskawicznego aplikowania dzięki prezentacji oferty na jednej, dedykowanej Twojej organizacji domenie
    • spięcie z narzędziem analitycznym mierzącym konwersję działań rekrutacyjnych
  • Kampania reklamowa (FB Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, YouTube)
  • Opcjonalnie
    • wdrożenie systemu ATS i pełnej automatyzacji
    • pełne przygotowanie i wdrożenie profilu na wybranym job-boardzie
WARIANT III
EB „szyte na miarę”
Inwestycja ustalana indywidualna
Propozycja dla firm, które chcą kompleksowo zaplanować i zrealizować działania z zakresu employer brandingu. Skomponujemy dla Ciebie ofertę składają się m.in. z:
  • badań percepcji marki
  • badań zaangażowania pracowników
  • pogłębionych analiz konkurencji
  • działań z zakresu „mystery candidate”
  • definiowania EVP i person
  • opracowania linii kreatywnych
  • kompleksowego prowadzania kanałów social media
  • projektowania i realizacji stron karierowych
  • video marketingu
  • event marketingu (m.in. targi pracy online i offline)
  • grywalizacji
  • content marketingu
  • komunikacji wewnętrznej
  • działań PR (m.in. media relations)
  • employee advocacy
  • onboardingu i preonboardingu

*Kwota dotyczy jednej wybranej przez Ciebie roli (stanowisko/ oferta pracy) oraz uzależniona jest od wyboru narzędzia komunikacji. Ostateczna wycena zależy m.in. od wolumenu kandydatów do zatrudnienia. W przypadku reklam display nie uwzględnia kosztu przygotowania kreacji graficznych.

**Wycena zależy od zakresu warsztatów, liczby konkurencji czy wolumenu kandydatów do zatrudnienia.

Chcesz dowiedzieć się więcej
o marketingu rekrutacyjnym?

[deer snippet="copy"]